فراخوان دهمین جشنواره بین المللی و هنری سیمرغ، دانشگاه علوم پزشکی ایران

تعداد بازدید:۲۱۱۵
فراخوان دهمین جشنواره بین المللی و هنری سیمرغ، دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش ایسنا، جشنواره بین‌المللی سیمرغ در دهمین دوره از برگزاری خود فراخوان حضور داد و از کلیه دانشگاهیان علاقمندان به حوزه‌های مختلف فرهنگی دعوت به حضور کرد.

در این فراخوان آمده است: بی شک مهمترین و والاترین عنصری که در هویت و مبنای پیشرفت هر جامعه دخالت اساسی دارد فرهنگ آن جامعه است و با انحراف فرهنگ، هر چند جامعه در ابعاد اقتصادی، سیاسی، صنعتی و نظامی به صورت مقطعی و کاریکاتوری قدرتمند و قوی باشد ولی آن پیشرفت مانا و متوازن نبوده و میان تهی است.

معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای تحقق آرمان های نظام کارآمد جمهوری اسلامی ایران و با عنایت بر لزوم گسترش و ترویج فرهنگ اسلامی - ایرانی و همچنین ترویج فرهنگ سلامت با بهره مندی از ابزار هنر و به منظور شناسایی و رشد استعدادهای فرهنگی و هنری دانشجویان، کارکنان، اساتید و جامعه پزشکی کشور، اقدام به برگزاری دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ نموده است.

این دوره از جشنواه در بخش‌های آزاد (ویژه دانشجویان اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی و جامعه پزشکی کشور)  بخش فرهنگ سلامت (ویژه دانشجویان دانشگاه های سراسرکشور) و بخش بین الملل( ویژه دانشجویان سراسر جهان) برگزار می‌شود.

این جشنواره تمدید شد


( ۱ )

نظر شما :