برگزاری جشن بزرگ روز پژوهش در مرکز قلب و عروق شهید رجایی

تعداد بازدید:۱۸۹۲
برگزاری جشن بزرگ روز پژوهش در مرکز قلب و عروق شهید رجایی

به گزارش روابط عمومی،جشن بزرگ روز پژوهش با حضور رئیس ، معاونین ، اساتید ،پزشکان ،مدیران ، مسئولین ، سر پرستاران ، پرستاران و کارکنان در سالن احمدی نیا در هتل  مرکز قلب و عروق شهید رجایی در مورخ دوشنبه دوم دیماه سالجاری برگزار شد.

ابتدا دکتر ملکی معاون پژوهشی،پژوهش را در عصر کنونی بسیار مهم خواند و آن را مقدمه ای برای پیشرفت در عرصه های آموزش و درمان خواند، رقابت در دنیای کنونی که به سرعت در حال رفتن به جلو است فقط با پژوهش میسر خواهد شد و گشودن روزنه های جدید در پژوهش و حرکت به سوی آینده تنها راه نجات بیماران قلبی می باشد که معاونت پژوهشی مرکز با حمایت های دکتر نوحی رئیس مرکز و با زیربنایی قوی و با داشتن افراد شایسته و متخصص این امر را میسر نموده است.

وی در ادامه به شرح ساختار پژوهشی مرکز پرداخت و این معاونت را بسیارفعال خواند و درخصوص  پروژه های تحقیقاتی ،پژوشگاه  ،مراکز تحقیقاتی ،واحدهای زیر نظر معاونت پژوهشی مرکز گزارشی را ارائه نمود و در انتها از تمامی واحدهای تحت پوشش خود بابت تمام تلاش هایی که انجام می دهند تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه دکتر نوحی رئیس مرکز نیز ضمن تبریک به مناسبت هفته پژوهش ، پژوهش را بسیار موثر در درمان بیماران خواند و افزود : پژوهش می بایست لزوم اول دستیاران و دانشجویان باشد ،این امر میسر نخواهد شد مگر با کوشش خود دستیاران و دانشجویان رشته های پزشکی،خوشبختانه مرکز قلب و عروق شهید رجایی از ابتدا پایه قوی در امر پژوهش داشته است و دکتر ملکی نیز با مدیریت قوی به همراه همکاران متخصص و ماهر توانسته است این معاونت را همان طور که شایسته است به پیش ببرد و ما اکنون شاهد مراکزهای تحقیقاتی هستیم که هرکدام به تنهایی پیشرفت های چشمگیری را در عرصه پژوهش داشته اند و این یک موفقیت برای مرکز محسوب می شود.

رئیس مرکز امیدوار شد این معاونت با سرعت هرچه تمام تر به کار خود ادامه دهد و در اینده شاهد موفقیت های هرچه بیشتر آنان در عرصه تحقیق و پژوهش باشیم.

در ادامه مدیر پژوهشی و مسئولین واحدهای دیگر زیر مجموعه معاونت پژوهش گزارشی در خصوص عملکرد خود ارائه کردند و در انتها از محققین و پژوهشگران مرکز تقدیر و به پاس زحماتشان لوح تقدیر اهداء شد.

علاقمندان می توانند تصاویر این جشن را در لینک زیر مشاهده فرمایند:

جشن بزرگ روز پژوهش در مرکز قلب و عروق شهید رجایی

 

خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

عکس از: مجتبی غفوری


( ۴ )

نظر شما :