کتاب «Practical Cardiology» برای فلوشیپهای قلب و عروق منتشر شد

۰۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۱ کد : ۶۴۲۱ خبر صفحه اول روابط عمومی اخبار اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۶۳۷
کتاب «Practical Cardiology» برای متخصصان، فوق تخصص ها، رزیدنتها و فلوشیپهای قلب و عروق در رشته های مختلف برای دومین بار به چاپ رسید.
کتاب «Practical Cardiology» برای فلوشیپهای قلب و عروق منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «Practical Cardiology» رفرنس آزمون بورد تخصصی رشته کاردیولوژی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز جزء رفرنسهای کاردیولوژی در چهار دانشگاه معتبر علوم پزشکی آمریکا برای دومین بار به چاپ رسید.

کتاب Practical Cardiology حاوی جدیدترین دستورالعمل های قلب و عروق است و نکات عملی و ارزشمند در استفاده از داروهای جدید، رویکردهای درمانی به روز تهاجمی و غیرتهاجمی، تحولات جدید در زمینه های مختلف قلب و عروق، روش های تصویربرداری، رویکردهای مدیریتی و مداخلات خاص را برای انواع بیماریهای قلبی عروقی رایج مرور می کند و انتشارات «الزویر» آن را جزو کتاب های پنج ستاره بین المللی خود معرفی کرده است.

این کتاب توسط دکتر مجید ملکی، دکتر آذین علیزاده اصل و دکتر مجید حق جو در کنار سایر اعضاء هیات علمی مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی به نگارش درآمده است.

کد خبر 5218460

منبع خبر : خبرگزاری مهر

علاقمندان می توانند خبر را در سایت خبرگزاری مهر در لینک زیر مشاهده فرمایند:

کتاب «Practical Cardiology» برای فلوشیپهای قلب و عروق منتشر شد

کلید واژه ها: Practical Cardiology مرکز آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی دکتر آذین علیزاده اصل کاردیوانکولوژی


( ۴ )

نظر شما :