برگزاری جشن بزرگ ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در انستیتو قلب و عروق شهید رجایی

۳۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۱ کد : ۷۸۷۰ خبر صفحه اول روابط عمومی اخبار اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۴۵
جشن بزرگ ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در انستیتو قلب و عروق شهید رجایی برگزار شد.
برگزاری جشن بزرگ ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در انستیتو قلب و عروق شهید رجایی

به گزارش روابط عمومی ،جشن بزرگ ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور رئیس،معاونان ،مدیران ، سوپروایزرها ، پرستاران و جمعی از کارکنان در سه شنبه مورخ 30 آبان ماه سال جاری در مرکز همایش های هتل انستیتو قلب و عروق شهید رجایی برگزار شد.

این جشن با تلاوتی چند از کلام الله مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.در ابتدا خانم تهرانی یکی از سوپروایزرهای با تجربه  انستیتو به عنوان مجری،برنامه ها را اعلام نموده ودر ابتدا خانم دکتر خالق پرست مدیر اداره پرستاری طی تبریک این روز فرخوانده ،پرستاران بیمارستان را یکی از بهترین پرستارهای کشور خواند و به چگونگی انتخاب پرستاران نمونه اشاره کرد.

خانم دکتر عبدالکریمی معاون درمان انستیتو نیز طی تبریک روز پرستار به نقش پرستار در بیمارستان اشاره کرد و افزود: این پرستاران هستند که در کنار پزشکان باعث بهبود بیماران می شود که با رویی گشاده و با تمام مسئولیت ها در کنار بیماران هستند.

آقای دکتر گل پیرا معاون مدیریت توسعه و منابع نیز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفته و به مقام والای پرستار اشاره کرد و افزود پرستاران در هر مرحله ای از زمان برای بیماران همیشه از خودگذشتگی خود را ثابت کرده و این امر بسیار مهم و با اهمیت است.

آقای دکتر نوحی رئیس انستیتو ضمن تسلیت به مردم مظلوم غزه و همدردی با آنها،ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک عرض نموده و پرستاران را فرشتگان الهی خواند که با علم ،اخلاق و رفتار خود همچنان در کنار بیماران هستند و برای درمان آنها از هیچ تلاشی دریغ  نمی کنند و زحمات آنها به درستی ستودنی است.

آقای مهندس کلباسی مدیرهتل و خانم فیاضی یکی از سرپرستاران انستیتو شعرها و دکلمه هایی در وصف پرستاری خواندند.

در این میان گروه موسیقی سنتی که خود از استادان موسیقی سنتی ایران هستند بخاطر روز پرستار افتخار داده و تشریف آوردند به هنرنمایی پرداختند.

در این میان کلیپ هایی درخصوص روز پرستار به نمایش گذاشته شد.

در انتها از پرستاران نمونه کشوری و انستیتو و بازنشستگان و پیشکسوتان پرستاری تقدیر و به رسم یادبود لوح تقدیری به آنها اهدا شد و در انتها از تمامی شرکت کنندگان در این جشن پذیرایی شد.

در بیرون از سالن همایش نیز نمایشگاهی از آثار هنری پرستاران نیز برقرار بود که هیئت رئیسه انستیتو از غرفه های آنان بازدید کردند.

علاقمندان عکس های این جشن را می توانند در لینک زیر مشاهده فرمایند 

جشن بزرگ ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در انستیتو قلب و عروق شهید رجایی

 

خبرنگار : پیام احمدی کاشانی 

عکس و ساخت تیزر: مجتبی غفوری

 

اسامی پرستاران نمونه کشوری و انستیتو به شرح ذیل می باشند :


لینک دانلود فایل

نظر شما :