پیام تبریک معاونان و مشاوران ریاست انستیتو آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی به مناسبت فرارسیدن عید باستانی نوروز و بهار طبیعت

۲۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۶ کد : ۸۰۳۱ خبر صفحه اول روابط عمومی اخبار اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۰۴
معاونان و مشاوران ریاست انستیتو آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی فرارسیدن عید باستانی نوروز و بهار طبیعت را به ملت و کارکنان تبریک عرض نمودند.
پیام تبریک معاونان و مشاوران ریاست انستیتو آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی به مناسبت فرارسیدن عید باستانی نوروز  و بهار طبیعت

به گزارش روابط عمومی،معاونان و مشاوران ریاست انستیتو آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی فرارسیدن عید باستانی نوروز  و بهار طبیعت را به ملت بویژه همکاران بیمارستان تبریک عرض نمودند.

 

بسمه تعالی

 

  همکاران گرامی انستیتو آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی

 

 خداوند منان را سپاسگزاریم در سالی که گذشت به همه توفیق عطا نمود تا در کنار یکدیگر با سخت کوشی ،همدلی و صمیمیت گام های بلندی در خدمت رسانی به ملت عزیزمان ایران برداریم . بدینوسیله ضمن تبریک فرارسیدن سال نو ، بهار طبیعت  و حلول ماه مبارک رمضان از شما همکاران  تلاشگر که همواره به دنبال ارتقاء کیفی ارائه  خدمات  در سطح  انستیتو هستید، تشکر و قدردانی نموده ،توفیق روزافزون ، سعادت و بهروزی شما عزیزان را از خداوند متعال برایتان مسئلت می نمائیم.

 

معاونان و مشاوران ریاست انستیتو آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی


( ۲ )

نظر شما :