پیام تبریک هیئت رئیسه انستیتو آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی به مناسبت فرارسیدن روز دندانپزشک

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۰ کد : ۸۰۵۶ خبر صفحه اول روابط عمومی اخبار اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۰۵
هیئت رئیسه انستیتو آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی فرارسیدن روز دندانپزشک را به جامعه دندانپزشکی بویژه اساتید و کادر بخش دندانپزشکی تبریک عرض نمودند.
پیام تبریک هیئت رئیسه انستیتو آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی به مناسبت فرارسیدن روز دندانپزشک

به گزارش روابط عمومی، هیئت رئیسه انستیتو آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی فرارسیدن 23 فروردین، روز دندانپزشک را به جامعه دندانپزشکی بویژه اساتید و کادر بخش دندانپزشکی انستیتو تبریک عرض نمودند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

بسمه تعالی

 

به پاسداشت مقام شامخ دندانپزشکان و کادر پرتلاش دندانپزشکی، معماران لبخندهای زیبا و آفرینندگان سلامت دهان و دندان، فرارسیدن روز دندانپزشک را به جامعه خدوم و فداکار دندانپزشکی، به ویژه اساتید متخصص دندانپزشکی و کلیه پرسنل زحمتکش آن بخش تبریک و شادباش می‌گوییم.

دندانپزشکان و کادر دندانپزشکی با صبر و حوصله، ظرافت و مهارت بی‌نظیر خود، نقشی حیاتی در حفظ و ارتقای سلامت دهان و دندان جامعه ایفا می‌کنند و لبخندها ،شادابی و امید را به ارمغان می‌آورند.

هیئت رئیسه انستیتو  قلب و عروق شهید رجایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه سلامت، از تلاش‌ها و خدمات ارزنده اساتید دندانپزشکی و کلیه پرسنل خدوم آن بخش در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه و بیماران قلبی و عروقی قدردانی و تشکر می‌نماید.

امیدواریم در سایه الطاف الهی و با همت و پشتکار روزافزون شما عزیزان، شاهد پیشرفت‌های روزافزون در عرصه دندانپزشکی و ارتقای سطح سلامت دهان و دندان جامعه و انستیتو باشیم.

 

 

با آرزوی سلامتی، شادکامی و توفیق روزافزون

هیئت رئیسه انستیتو آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی

 

 


نظر شما :