نهمین کنگره مشترک قلب و عروق ایران در انستیتو قلب و عروق شهید رجایی در حال برگزاری

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۸ کد : ۸۰۸۲ خبر صفحه اول روابط عمومی اخبار اخبار تصویری
تعداد بازدید:۹۴۳
نهمین کنگره مشترک قلب و عروق ایران با حضور متخصصان برجسته داخلی و خارجی در انستیتو قلب و عروق شهید رجایی در حال برگزاری است.
نهمین کنگره مشترک قلب و عروق ایران در انستیتو قلب و عروق شهید رجایی در حال برگزاری

نهمین کنگره مشترک قلب و عروق ایران با حضور جمعی از متخصصان برجسته این رشته از داخل و خارج از کشور، روزهای5  لغایت 7 اردیبهشت در مرکز همایش های انستیتو قلب و عروق شهید رجایی برگزار شد.

در این کنگره که با حضور دکتر یوسف پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دکتر حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، دکتر محمد رئیس زاده رئیس سازمان نظام پزشکی کشور، دکتر فریدون نوحی رئیس انستیتو قلب و عروق شهید رجایی، دکتر محمد رضا میرزا آقایی رئیس کنگره، دکتر محمدعلی یوسف نیا نائب رئیس کنگره، دکتر علیرضا علیزاده قویدل دبیر علمی کنگره، دکتر فرشاد جلیلی دبیر اجرایی کنگره و دیگر اساتید برجسته قلب و عروق همراه بود، آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه بیماری های قلبی و عروقی به اشتراک گذاشته شد.

دکتر فریدون نوحی، رئیس انستیتو قلب و عروق شهید رجایی در سخنرانی افتتاحیه این کنگره، ضمن ابراز خرسندی از حضور متخصصان برجسته این رشته در این رویداد علمی، اظهار داشت: "بیماری های قلبی و عروقی به عنوان یکی از شایع ترین علل مرگ و میر در جهان، چالشی بزرگ برای نظام های بهداشتی در سراسر دنیا به شمار می آیند. برگزاری این کنگره فرصتی ارزشمند برای تبادل دانش و تجربیات در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان این بیماری ها فراهم می کند و امیدواریم بتوانیم با هم افزایی و همکاری یکدیگر، گام های موثری در جهت ارتقای سلامت قلب و عروق مردم کشور برداریم."

در ادامه این کنگره، سخنرانی های علمی متعددی توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی با محوریت موضوعات مختلفی از جمله بیماری های عروق کرونر، نارسایی قلبی، آریتمی های قلبی، بیماری های دریچه ای قلب، فشار خون بالا، کلسترول بالا و دیابت  و رشته های تخصصی مرتبط با قلب و عروق برگزار می شود. همچنین، پنل های تخصصی و کارگاه های آموزشی متنوعی نیز در این راستا تدارک دیده شده بود.

نهمین کنگره مشترک قلب و عروق ایران با استقبال گسترده متخصصان این رشته مواجه شد و به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای علمی در این حوزه در سطح کشور شناخته می شود.


( ۸ )

نظر شما :