پیام تبریک هیئت رئیسه انستیتو قلب و عروق شهید رجایی به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان

۲۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۷ کد : ۸۱۹۰ خبر صفحه اول روابط عمومی اخبار اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۶۵
هیئت رئیسه انستیتو قلب و عروق شهید رجایی طی پیامی فرارسیدن عید سعید قربان را به همکاران و مسلمانان جهان تبریک عرض نمودند.
پیام تبریک هیئت رئیسه انستیتو قلب و عروق شهید رجایی به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان

به گزارش اداره روابط عمومی،هیئت رئیسه انستیتو قلب و عروق شهید رجایی طی پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را به تمامی همکاران  تبریک عرض نمودند،متن این پیام به شرح ذیل می باشد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

هیئت رئیسه انستیتو قلب و عروق شهید رجایی، فرارسیدن عید سعید قربان را به کلیه کارکنان و خانواده محترمشان تبریک و تهنیت عرض می‌نماید. این عید بزرگ، که نماد ایثار و بندگی در پیشگاه خداوند متعال است، فرصتی برای تجدید عهد با ارزش‌های والای انسانی و دینی می‌باشد.

عید قربان، یادآور داستان حضرت ابراهیم (ع) و حضرت اسماعیل (ع) است که در نهایت تسلیم و اطاعت از فرمان الهی، درس‌های بزرگ ایثار، فداکاری و ایمان را به ما آموختند. این روز خجسته، زمانی برای نزدیکی دل‌ها به خداوند، تعمیق ایمان و برکت در زندگی است. در این روز مبارک، با قربانی کردن و تقسیم نعمت‌ها، روحیه همبستگی و تعاون در جامعه تقویت می‌شود.

عید قربان، عید بندگی و تسلیم، عید نزدیکی به درگاه الهی و یادآور خضوع انسان در برابر خداوند است. امیدواریم که این روز بزرگ، برای شما و عزیزانتان سرشار از رحمت و برکت باشد و دل‌هایتان سرشار از نور ایمان و عشق الهی گردد.

 

عیدتان مبارک و ایامتان سرشار از شادی باد.

هیئت رئیسه انستیتو قلب و عروق شهید رجایی


نظر شما :