پیام تبریک هیئت رئیسه انستیتو قلب و عروق شهید رجایی به مناسبت ولادت باسعادت امام موسی کاظم(ع)

۰۷ تیر ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۷ کد : ۸۲۰۹ خبر صفحه اول روابط عمومی اخبار اخبار تصویری
تعداد بازدید:۹۶
هیئت رئیسه انستیتو قلب و عروق شهید رجایی ولادت باسعادت امام موسی کاظم(ع) را به همکاران و مسلمانان جهان تبریک عرض نمودند.
پیام تبریک هیئت رئیسه انستیتو قلب و عروق شهید رجایی به مناسبت ولادت باسعادت امام موسی کاظم(ع)

به گزارش اداره روابط عمومی،هیئت رئیسه انستیتو قلب و عروق شهید رجایی طی پیامی فرا رسیدن ولادت باسعادت امام موسی کاظم (ع) را به همکاران و مسلمانان جهان تبریک عرض نمودند،متن این پیام به شرح ذیل می باشد.

 

السلام علیک یا صابر کل الائمه، یا غریب الغرباء، یا حبیب المصطفی، یا موسی بن جعفر

 

ولادت با سعادت امام هفتم شیعیان، حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) که مظهر صبر و استقامت و الگوی تقوا و پارسایی در جهان اسلام هستند، بر تمامی مسلمانان جهان، بویژه شیعیان و ارادتمندان آن حضرت، مبارک باد.

امام موسی کاظم (علیه السلام) که به "کاظم" و "صاحب الحزن" ملقب هستند، در دوران امامت خود با صبر و بردباری مثال‌زدنی در برابر ظلم و ستم خلفای عباسی ایستادگی کرده و با منش و اخلاق والای خود، مکتب تشیع را در شرایطی سخت و دشوار حفظ و ترویج نمودند.

ایشان الگویی کامل برای همه مسلمانان در زمینه‌های مختلف اخلاقی، علمی، سیاسی و اجتماعی هستند.

انستیتو قلب و عروق شهید رجایی ضمن تبریک این میلاد فرخنده، به تمامی همکاران، بیماران و مراجعان گرامی، آرزوی سلامتی، سعادت و توفیق در مسیر کسب معرفت و کمال را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

امید است که با توسل به ائمه معصومین (ع) و به ویژه حضرت امام موسی کاظم (ع) بتوانیم در مسیر بندگی خداوند گام برداشته و به مقامات عالیه انسانی و الهی نائل شویم.

 

هیئت رئیسه انستیتو قلب و عروق شهید رجایی


نظر شما :