پیام تبریک رئیس انستیتو آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی به مناسبت انتخاب استاد ارجمند جناب آقای دکتر پزشکیان بعنوان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران

۱۶ تیر ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۵ کد : ۸۲۲۶ خبر صفحه اول روابط عمومی اخبار اخبار تصویری
تعداد بازدید:۸۳۰
رئیس انستیتو آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی،انتخاب استاد ارجمند جناب آقای دکتر پزشکیان را بعنوان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس انستیتو آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی به مناسبت انتخاب استاد ارجمند جناب آقای دکتر پزشکیان بعنوان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

 

استاد ارجمند جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

ریاست محترم جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران

 

با سلام و احترام

اینجانب دکتر فریدون نوحی به نمایندگی از کلیه اساتید و کارکنان انستیتو آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی با کمال افتخار و مسرت، موفقیت چشمگیر جنابعالی در کسب رأی اعتماد مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی را از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. این دستاورد بزرگ، مرهون حضور پرشور و بانشاط ملت قدرشناس ایران است که با هوشمندی و درایت خود، نه تنها دشمنان نظام را مأیوس کردند، بلکه پایه‌های اقتدار کشور و مردم‌سالاری دینی را نیز مستحکم‌تر از پیش ساختند.

حضور حضرتعالی در صحنه‌های مختلف مدیریتی، اجرایی و تقنینی، یادگاری از عرصه جهاد و شهادت است که همواره در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با صداقت و دلسوزی تلاش کرده‌اید. سوابق درخشان و ارزنده شما در مناصب گوناگون، نشانگر تعهد و اخلاص جنابعالی در مسیر خدمت به ملت و نظام است.

اکنون که در دولت چهاردهم، بار دیگر مسئولیت خطیر و بزرگی را بر عهده گرفته‌اید، امید آن دارم که با تکیه بر رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله‌العالی) و با ادامه راه پرافتخار شهدای گران‌سنگ و رئیس جمهور شهید خادم الرضا (ع) حضرت آیت‌الله رئیسی، در جهت اعتلای هرچه بیشتر نظام، پیشرفت و توسعه کشور، و ایجاد آرامش و رفاه برای مردم عزیز ایران، موفق و موید باشید.

اطمینان دارم که با همت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر حضرتعالی، اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی محقق خواهد شد و ایران اسلامی به سوی آینده‌ای روشن و پرافتخار پیش خواهد رفت. از درگاه خداوند متعال، توفیقات روزافزون جنابعالی را در انجام وظایف خطیر و مسئولیت‌های بزرگ، آرزومندم.

 

 

با احترام و دعا برای سلامتی و موفقیت‌های روزافزون

دکتر فریدون نوحی

رئیس انستیتو آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی

کلید واژه ها: دکتر مسعود پزشکیان پزشکیان رئیس جمهور


( ۲ )

نظر شما :