دکتر شادن برکات، متخصص بیهوشی اهل سوریه: انتخاب ایران برای دوره فلوشیپی بهترین تصمیم زندگی‌ام بود

۰۸ مهر ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۰ کد : ۸۳۲۶ خبر صفحه اول روابط عمومی اخبار اخبار تصویری
تعداد بازدید:۴۴۸
مهمان‌نوازی ایرانیان و تجربه همکاری با استادان بی‌نظیر، خاطرات فراموش‌نشدنی برایم به ارمغان آورد؛ ایران را به دوستانم نیز پیشنهاد خواهم داد.
دکتر شادن برکات، متخصص بیهوشی اهل سوریه: انتخاب ایران برای دوره فلوشیپی بهترین تصمیم زندگی‌ام بود

به گزارش اداره روابط عمومی انستیتو، دکتر شادن برکات، متخصص بیهوشی اهل سوریه، که دوره فلوشیپ خود را در گروه بیهوشی قلب در انستیتو قلب و عروق شهید رجایی تهران گذرانده‌ است، از تجربه خود در ایران به عنوان یکی از بهترین دوران‌های زندگی خود یاد کرد.

وی در مصاحبه‌ای اظهار داشت که مهمان‌نوازی و مهربانی مردم ایران تأثیر عمیقی بر وی گذاشته و استادان ایرانی را بی‌نظیر و همکاران خود را بسیار مهربان توصیف کرده است. او همچنین از سطح علمی بسیار بالای انستیتو شهید رجایی ستایش کرد و آن را یکی از عوامل اصلی موفقیت و رضایتش از این دوره دانست.

وی همچنین افزود: "برای گذراندن دوره فلوشیپی، کشورهایی مانند ایران، روسیه و چین به ما معرفی شدند، و من ایران را انتخاب کردم. اکنون بسیار راضی هستم و مطمئناً این انستیتو را به دوستان و همکارانم نیز معرفی خواهم کرد."

دکتر شادن برکات با اشاره به شباهت‌های فرهنگی و تاریخی بین دو کشور ایران و سوریه گفت: "خلقیات ایرانیان و سوری‌ها به یکدیگر بسیار نزدیک است و این پیوندها باعث شد تا من از این تجربه بی‌نظیر خاطرات بسیار خوبی به یادگار ببرم."

او در پایان گفت که این دوره آموزشی علاوه بر افزایش دانش علمی و تخصصی، برایش فرصتی بوده تا با فرهنگی غنی و ارزشمند آشنا شود و از مهمان‌نوازی و مهربانی مردم ایران خاطراتی فراموش‌نشدنی را به دست آورد.


( ۱۰ )

نظر شما :