برگزاری جلسه کمیته مورتالیتی در انستیتو قلب و عروق شهید رجایی

۰۹ مهر ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۸ کد : ۸۳۲۸ خبر صفحه اول روابط عمومی اخبار اخبار تصویری
تعداد بازدید:۴۶۹
تقدیر از معاون آموزشی پیشین و معرفی معاون جدید آموزشی انستیتو
برگزاری جلسه کمیته مورتالیتی در انستیتو قلب و عروق شهید رجایی

به گزارش اداره روابط عمومی انستیتو،جلسه کمیته مورتالیتی با حضور رئیس، معاونان و اعضای محترم هیئت علمی انستیتو قلب و عروق شهید رجایی، روز دوشنبه مورخ نهم مهرماه ۱۴۰۳ در سالن D این انستیتو برگزار شد. در این جلسه، موضوعات مهمی مورد بررسی قرار گرفت و از زحمات مسئولین پیشین تقدیر شد. همچنین، معاون جدید آموزشی انستیتو معرفی گردید.

در ابتدای جلسه، دکتر نوحی رئیس انستیتو، از زحمات دکتر علی زاهدمهر در طول دوران تصدی معاونت آموزشی تشکر و قدردانی کرد. وی اشاره کرد که دکتر زاهدمهر در دوران مسئولیت خود، نقش مهمی در ارتقاء سطح آموزش در انستیتو ایفا کرده است.

سپس، دکتر نوحی، دکتر حسین فرشیدی را به عنوان معاون آموزشی جدید انستیتو معرفی کرد. وی ضمن معرفی دکتر فرشیدی، اظهار امیدواری کرد که با همکاری همه اعضای هیئت علمی، مسیر پیشرفت آموزشی در انستیتو با قدرت ادامه یابد.

دکتر علی زاهدمهر، پس از تقدیر از دکتر نوحی و دیگر اعضای هیئت علمی، اعلام کرد که همچنان در کنار دکتر فرشیدی خواهد بود و برای تحقق اهداف آموزشی انستیتو از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. وی همچنین به اهمیت همکاری و تعامل در بخش آموزش تأکید کرد.

در ادامه، دکتر فرشیدی ضمن تشکر از دکتر نوحی، تأکید کرد: "انستیتو وظایف مهمی را بر دوش من گذاشته است و قطعاً باید با همکاری تمامی اعضای محترم هیئت علمی، این گام‌های اساسی را در راستای بهبود و ارتقاء کیفیت آموزشی انستیتو برداریم."

وی همچنین به برنامه‌های آینده اشاره کرد و خبر از برگزاری جلسه شورای پژوهشی در هفته پیش رو داد که در آن به بررسی موضوعات مرتبط با حوزه آموزشی  پرداخته خواهد شد.

در پایان این جلسه، پرونده‌های مورتالیتی مطرح‌شده مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای بهبود روندهای آینده اتخاذ شد.

 

علاقمندان می توانند جهت مشاهده تصاویر این جلسه روی لینک زیر کلیک فرمایند:

برگزاری جلسه کمیته مورتالیتی در انستیتو قلب و عروق شهید رجایی در مورخ نهم مهرماه ۱۴۰۳

 

خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

عکس از حامد لطفی


نظر شما :