ملاقات دکتر حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با هیئت رئیسه انستیتو قلب و عروق شهید رجایی

۱۶ مهر ۱۴۰۳ | ۱۱:۲۶ کد : ۸۳۳۲ خبر صفحه اول روابط عمومی اخبار اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۵۵
در این دیدار به مناسبت روز جهانی کودک، دکتر علامتی به همراه اعضای هیئت رئیسه انستیتو از کودکان بستری ملاقات کرده و هدایایی به منظور افزایش روحیه آن‌ها اهدا شد. این اقدام در راستای توجه به سلامت جسمانی و روانی کودکان انجام گرفت.
ملاقات دکتر حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با هیئت رئیسه انستیتو قلب و عروق شهید رجایی

به گزارش اداره روابط عمومی انستیتو قلب و عروق شهید رجایی ،در آستانه روز جهانی کودک، دکتر حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با هیئت رئیسه انستیتو دیدار و جلسه‌ای مشترک برگزار کرد. در این جلسه، دو طرف در مورد راه‌های تقویت همکاری در زمینه ارائه خدمات بهتر به کودکان بیمار به ویژه در حوزه‌های فرهنگی و درمانی به بحث و تبادل نظر پرداختند. این نشست بر لزوم حمایت از سلامت جسمی و روانی کودکان، به خصوص کودکان مبتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی، تأکید داشت.

پس از پایان جلسه، دکتر علامتی به همراه برخی اعضای کانون از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید و از کودکان بستری عیادت کرد. وی در این بازدید ضمن تبریک روز جهانی کودک، با تاکید بر اهمیت توجه به نیازهای روحی و روانی کودکان بیمار، هدایایی را که شامل کتاب‌ها و اسباب‌بازی‌های مناسب بود به آن‌ها اهدا کرد. هدف از اهدای این هدایا، ایجاد لحظاتی شاد برای کودکان و تقویت روحیه آن‌ها در مسیر درمان بود.

در پایان، دکتر علامتی از همکاری ارزشمند انستیتو قلب و عروق شهید رجایی در ارائه خدمات درمانی به کودکان قدردانی کرده و بر توسعه همکاری‌های آتی میان کانون پرورش فکری و انستیتو تأکید نمود.

همچنین، بخش خدمات غذایی و تغذیه بالینی انستیتو در راستای گرامیداشت روز جهانی کودک و ایجاد نشاط برای کودکان بستری در بیمارستان، برنامه ناهار ویژه و متفاوت از روزهای عادی را به همراه میان وعده مورد علاقه کودکان فراهم و توزیع نمود.

 

علاقمندان می توانند جهت مشاهده تصاویر روی لینک زیر کلیک فرمایند:

ملاقات مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هیئت رئیسه و عیادت از کودکان بستری به مناسبت روز جهانی کودک

 

خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

عکس ها از : حامد لطفی و مجتبی غفوری


( ۱ )

نظر شما :