برگزاری کارگاه توجیهی فراگیران جدید با حضور معاونین و اساتید هیئت علمی در انستیتو قلب و عروق شهید رجایی

۱۵ مهر ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۷ کد : ۸۳۳۶ خبر صفحه اول روابط عمومی اخبار اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۸۸
کارگاه توجیهی فراگیران جدید با حضور معاونین و اساتید هیئت علمی در انستیتو قلب و عروق شهید رجایی برگزار شد.
برگزاری کارگاه توجیهی فراگیران جدید با حضور معاونین و اساتید هیئت علمی در انستیتو قلب و عروق شهید رجایی

به گزارش اداره روابط عمومی،کارگاه توجیهی فراگیران جدید در روزهای ۱۵ و ۱۶ مهرماه با حضور دکتر حسین فرشیدی، معاون آموزشی، دکتر مظلوم زاده، معاون پژوهشی، دکتر عبدالکریمی، معاون درمان و جمعی از اساتید هیئت علمی برگزار شد.

دکتر حسین فرشیدی، معاون آموزشی انستیتو، در سخنرانی خود در کارگاه توجیهی فراگیران جدید بر اهمیت بهره‌مندی از فرصت‌های آموزشی و پژوهشی در  انستیتو تأکید کرد. وی بیان کرد: "دانشجویان باید از همان ابتدا با رویکردی هدفمند و جدی به تحقیق و پژوهش بپردازند و از ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی انستیتو به بهترین نحو استفاده کنند. ما به عنوان کادر آموزشی، همواره در کنار فراگیران خواهیم بود تا مسیر رشد و پیشرفت آن‌ها را هموار کنیم و به ارتقای سطح علمی جامعه کمک کنیم."

این کارگاه با هدف آشنایی فراگیران جدید با روندهای آموزشی، پژوهشی و درمانی دانشگاه و تسهیل ورود آنان به جامعه دانشگاهی برگزار گردید.

در این کارگاه، معاونین به تشریح وظایف و نقش‌های کلیدی خود در دانشگاه پرداختند و به فراگیران در خصوص اهمیت تلاش‌های پژوهشی و ارتقاء مهارت‌های درمانی نکاتی ارائه شد. همچنین، فراگیران جدید با اساتید خود آشنا شده و از حمایت‌های علمی و مشاوره‌ای بهره‌مند شدند.

اساتید هیئت علمی نیز به ارائه نکاتی پیرامون ضرورت توجه به مسئولیت‌های علمی و حرفه‌ای در طول دوره آموزشی پرداختند و از فراگیران خواستند که با انگیزه و پشتکار به تحصیل بپردازند.

این کارگاه در فضایی صمیمی و پویا برگزار شد و با پرسش و پاسخ و تبادل تجربیات بین فراگیران و اساتید به پایان رسید.

 

علاقمندان می توانند جهت مشاهده تصاویر روی لینک زیر کلیک فرمایند:

برگزاری کارگاه توجیهی فراگیران جدید با حضور معاونین و اساتید هیئت علمی انستیتو قلب و عروق شهید رجایی

 

خبرنگار : پیام احمدی کاشانی

عکس از حامد لطفی

 


( ۲ )

نظر شما :