پیام تسلیت هیئت رئیسه انستیتو قلب و عروق شهید رجایی به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورا حسینی(ع)
«السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ»
فرا رسیدن ایام حزنانگیز تاسوعا و عاشورای حسینی و سالروز شهادت مظلومانه و جانسوز حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، سرور و سالار شهیدان و پرچمدار آزادگی، به همراه یاران باوفای ایشان را تسلیت و تعزیت عرض مینماییم.
عاشورا نه تنها یک روز در تقویم، بلکه مکتبی جاویدان از ایثار، شجاعت و صبر است که پیام حقطلبی آن تا ابد در قلب آزادگان جهان طنینانداز خواهد بود.
هیئت رئیسه انستیتو قلب و عروق شهید رجایی، ضمن گرامیداشت این ایام عظیم، سوگواری خالصانه خود را به پیشگاه ملت شریف و بزرگ ایران، بهویژه اعضای محترم هیئت علمی، اساتید گرامی، کارکنان دلسوز، دانشجویان عزیز و بیماران گرامی که در این انستیتو تحت مراقبت هستند، ابراز میدارد.
امید است همواره در سایهسار تعالیم حضرت سیدالشهدا (ع)، در مسیر خدمت صادقانه به نظام سلامت و التیامبخشی به قلوب دردمندان، پیرو راستین مکتب حسینی باشیم.
هیئت رئیسه انستیتو قلب و عروق شهید رجایی
نظر شما :