نشست هم‌اندیشی مدیران و اعضای هیئت علمی انستیتو قلب شهید رجایی

۰۲ تیر ۱۴۰۵ | ۱۹:۰۱ کد : ۹۱۴۰ خبر صفحه اول روابط عمومی اخبار اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۲
ارائه گزارش معاونان و بررسی مسائل حوزه‌های درمان، آموزش و پشتیبانی
نشست هم‌اندیشی مدیران و اعضای هیئت علمی انستیتو قلب شهید رجایی

به گزارش اداره روابط عمومی؛ نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی و هیئت رئیسه انستیتو قلب و عروق شهید رجایی، روز دوشنبه یکم تیرماه ۱۴۰۵ در مرکز همایش‌های «هتل قلب» این انستیتو برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، دکتر لطفیان در خصوص خدمات، امکانات و ظرفیت‌های بخش بازتوانی (نوتوانی) توضیحاتی ارائه نمود و بر اهمیت این بخش در تکمیل روند درمان بیماران قلبی تأکید کرد.

در ادامه، معاونین انستیتو در حوزه‌های کاری خود به ارائه گزارش عملکرد و طرح مسائل و چالش‌های موجود پرداختند و راهکارهایی برای ارتقای کیفیت خدمات درمانی، آموزشی، پژوهشی و پشتیبانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

علاقمندان می توانند تصاویر این خبر را در لینک زیر مشاهده فرمایند:

 

 

خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

عکس از محتبی غفوری


نظر شما :