نشست هماندیشی مدیران و اعضای هیئت علمی انستیتو قلب شهید رجایی
ارائه گزارش معاونان و بررسی مسائل حوزههای درمان، آموزش و پشتیبانی
به گزارش اداره روابط عمومی؛ نشست هماندیشی اعضای هیئت علمی و هیئت رئیسه انستیتو قلب و عروق شهید رجایی، روز دوشنبه یکم تیرماه ۱۴۰۵ در مرکز همایشهای «هتل قلب» این انستیتو برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، دکتر لطفیان در خصوص خدمات، امکانات و ظرفیتهای بخش بازتوانی (نوتوانی) توضیحاتی ارائه نمود و بر اهمیت این بخش در تکمیل روند درمان بیماران قلبی تأکید کرد.
در ادامه، معاونین انستیتو در حوزههای کاری خود به ارائه گزارش عملکرد و طرح مسائل و چالشهای موجود پرداختند و راهکارهایی برای ارتقای کیفیت خدمات درمانی، آموزشی، پژوهشی و پشتیبانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
علاقمندان می توانند تصاویر این خبر را در لینک زیر مشاهده فرمایند:
خبرنگار: پیام احمدی کاشانی
عکس از محتبی غفوری
نظر شما :